Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Ατάκες που άφησαν εποχή

Μερικές γυναίκες είναι σαν το τάβλι, ξεκινάς με τις πόρτες, συνεχίζεις με το πλακωτό και καταλήγεις στο ...φεύγα!!!

H υπομονή είναι μεγάλο χάρισμα... Αλλά ποιός χαρίζει πια στις μέρες μας....??

Άπιστος ΔΕΝ είναι ο άνδρας που ερωτοτροπεί αλλά αυτός που δεν ξαναεπιστρέφει στη γυναίκα του! (Διόνυσος)

Τα πράγματα είναι απλά, το μπέρδεμα είναι να το καταλάβεις...!

"Θα ήθελα να ήμουν άντρας ...για ν' αγαπήσω μιά γυναίκα σαν εμένα !!!"

Ο καλύτερος άνδρας για μία γυναίκα είναι ένας αρχαιολόγος... Όσο αυτή μεγαλώνει, τόσο αυτός συνειδητοποιεί την αξία της!

Και στους δύο γάμους μου ήμουν πολύ άτυχος. Με την πρώτη χώρισα, ενώ με την δεύτερη έζησα μία ζωή..!

Ακόμα και μία κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική... Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος, ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος..!

Η αγαμία δεν έχει έξοδα, αλλά φέρνει αδιέξοδα.

Η μετριοφροσύνη είναι μια από τις επτά χιλιάδες αρετές μου!!!!

Ανακάλυψα την ευτυχία από τον θόρυβο που έκανε φεύγοντας....!

Tα προβλήματα των άλλων είναι για να ξεχνάμε εμείς τα δικά μας!

"Χαζομάρες, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια δεν επηρεάζουν την ψυχολογία των παιδιών. Αν π.χ το Pac Man είχε επηρεάσει τη γενιά μας, τότε θα έπρεπε να είμαστε σε μια σκοτεινή αίθουσα και θα χοροπηδούσαμε πάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά, μασουλώντας μαγικά χαπάκια και ακούγοντας μια επαναλαμβανόμενη μουσική...!" (Christian Wilson, CEO Nintendo Inc, 1989 - θα το επαναλάμβανε σήμερα???)

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου